Salesforce interaction studio
Skaper unike kundeopplevelser
I dagens markedsføringsmiljø er det viktig å gi kundene dine den beste opplevelsen når de samhandler med merkevaren din.
Verktøy som Interaction Studio kan støtte markedsføringsteamets innsats for å skape meningsfulle interaksjoner med kundene dine på tvers av flere kanaler, slik at merkevarens budskap er unikt for dem og deres interesser.
En gamechanger for markedsførere og selgere
Å organisere en relevant og personlig opplevelse for hver kunde er ikke lett. Det er her effektiv, sanntids AI og maskinlæring kommer inn. Det er en løsning som gir e-com-organisasjoner muligheten til å markedsføre relevante produkter og tjenester til sine kunder og prospekter på tvers av kanaler i sanntid, med tilbud unikt for dem.
Når kunder surfer på nettstedet ditt og navigerer til forskjellige sider, kan disse interaksjonene lagres og senere brukes til å skape nye opplevelser. For eksempel anbefalte produktforslag, personlig tilpassede tilbud, bilder på hjemmesider og annet innholdsforslag som kunder ser i sanntid når de besøker nettstedet ditt. Butikken din kan faktisk tilpasses hver enkelt kunde!
To av våre favorittfunksjonene
- Tilpass kundeopplevelsen og skap en unik nettside for hver besøkende med ulike bilder, promoterte blogginnhold,anbefalte produkter, tilbud ol., basert på tidligere kjøp og sidevisninger.
- Få mer personaliserte e-mail ved å koble Interaction Studio til din e-postleverandør! E-postmeldinger kan tilpasses med anbefalinger basert på en kundes siste handlinger, produktkjøp eller nettleserhistorikk – alt oppdatert i det øyeblikket kunden åpner e-posten!
Kontakt oss
Kontaktperson
Trond Pedersen
Director International Operations
Telefon
+47 99507750E-post
trond.pedersen@pearlgroup.no