Innkjøpsordrelisten forenkler arbeidet for innkjøpere og ledere, ved å gi rask og god tilgang til informasjon om innkjøpsordre. Verktøyet er brukervennlig og gir informasjon på både overordnet og detaljert nivå.
Fordeler
- Oversikt: Innkjøpsordrelisten gir deg oversikt over alle innkjøpsordrene dine. Dette gjør at du er oppdatert på din organisasjons innkjøpssituasjon og enkelt kan avdekke eventuelle avvik og feil.
- Enkel tilgang: Du får tilgang til innkjøpsordrene dine gjennom få tastetrykk. Dermed kan du enkelt endre innkjøpsordre ved feil eller endrede vilkår.
- Mange utvalgskriterier: Du kan filtrere søket ditt med en mengde utvalgskriterier for å generere din innkjøpsordreliste. Dette resulterer treff på innkjøpsordre som er relevante for din spesifikke situasjon. Det er også mulig å lagre søkene dine i varianter, slik at de kan brukes gjentatte ganger.